בית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל הוא המוסד האקדמי הגדול ביותר בישראל ללימודי תואר שני במינהל עסקים, ומציע מגוון תוכניות לימוד ייחודיות לקראת תואר מוסמך במינהל עסקים.
תכניות הלימוד מיועדות להכשיר סטודנטים מרקע אקדמי מגוון, לאו דווקא מתחום הניהול, שמעוניינים להתקדם בקריירה..
בית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל הוא המוסד האקדמי הגדול ביותר בישראל ללימודי תואר שני במינהל עסקים, ומציע מגוון תוכניות לימוד ייחודיות לקראת תואר מוסמך במינהל עסקים.
תכניות הלימוד מיועדות להכשיר סטודנטים מרקע אקדמי מגוון, לאו דווקא מתחום הניהול, שמעוניינים להתקדם בקריירה ניהולית, להכיר את עולם העסקים ולשלוט בכלים המתקדמים ביותר עבור המנהל המודרני. במקביל מציע בית הספר תכניות M. B. A. מתמחות המאפשרות לאנשים הבאים מרקע לימודי דומה ללמוד את שפת הניהול מחד וליישם את הלימודים המקצועיים האקדמיים הקודמים שלהם מאידך.
כדי להעניק לבוגרים את הכלים להסתכלות והבנה רב-תחומית, כלל התוכניות משלבות מגוון נושאי לימוד בתחום המימון, השיווק, משאבי אנוש ומערכות מידע. כך מתאפשרת גמישות על ידי בחירה בקורסים מותאמים לתחומי העניין האישיים. יחד עם זאת, מוקדש מקום ללימודים אינטגרטיביים ולנושאים העוסקים בפעילות עסקית בינלאומית, על מנת להקנות לבוגרים הבנה רחבה בעולם העסקים.
בכל תוכניות הלימוד בבית הספר למוסמכים מושם דגש על ההיבט המעשי, הן בשיעורים והן בחשיפת התלמידים למנהלים ואנשי עסקים בכירים מהארץ ומהעולם, זאת, באמצעות הרצאות אורח, מפגשי "מועדון ארוחת הבוקר" שהקמנו, כנסים כמו "עושים עסקים" וקשר עם סגל המנהלים היועצים
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (1)
חן י. על תואר שני מנהל עסקים התמחות שיווק ופרסום המכללה למנהל (18/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
בהתאם לעיסוקי המקצועי כיועצת תקשורת
האם המסלול עמד בציפיות
חלק מהדברים חוזרים על עצמם ולא מחדשים וזה מייגע ומאכזב. דברים אחרים בעיקר בתחום מנהל העסקים עונים בהחלט על הציפיות של שילוב פרקטיקה ותכנים אקדמאיים. בגדול מאוד מרוצה.
מה רמת הלימודים
רמת הלימודים במנהל העסקים טובה +. רמת הלימודים בהתמחות בשיווק ופרסום בינונית +. אין תרגולים ושיעורי עזר בדר"כ אע"פ שברובם המתרגלים זמינים. כמות הסטודנטים בדר"כ מתאימה לאופי העברת הקורס.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לבחון היטב האם מעוניינים לבצע התמחות בשיווק ופרסום ועד כמה זה רלוונטי עבורם.