תכנית הלימודים במנהל עסקים מכינה את התלמיד להשתלבות תעסוקתית מהירה במשק ומציידת אותו בכלים העדכניים ביותר במטרה להתקדם לתפקידים בכירים בפירמה. התכנית מדגישה יזמות, חדשנות, אתיקה ומנהיגות ומקדמת נושאים באחריות חברתית ומעורבות בקהילה.
מטרות המחלקה לאפשר לבוגריה-
- לרכוש ידע שיטתי, רחב, מעודכן..
תכנית הלימודים במנהל עסקים מכינה את התלמיד להשתלבות תעסוקתית מהירה במשק ומציידת אותו בכלים העדכניים ביותר במטרה להתקדם לתפקידים בכירים בפירמה. התכנית מדגישה יזמות, חדשנות, אתיקה ומנהיגות ומקדמת נושאים באחריות חברתית ומעורבות בקהילה.
מטרות המחלקה לאפשר לבוגריה-
- לרכוש ידע שיטתי, רחב, מעודכן ויישומי בתחומי מנהל העסקים
- לפתח יכולות ניהוליות-מקצועיות מושתתות-ידע, לתפקד באפקטיביות בצוותי ניהול ולשמש מוקד מנהיגותי
- להשתלב בתפקידים ניהוליים-מקצועיים ולפתח קריירה עסקית ומנהיגותית בדרג בכיר במערכות עסקיות בארץ ובעולם
- לפתח יכולת לנתח תהליכים ארגוניים ולהשתלב בקידומם
- לטפח מוטיבציה ליזמות ולחדשנות
- העלאת הבולטות של מעורבות בקהילה
- לפתח תשתית ויכולות למידה לתארים מתקדמים
המחלקה מציעה כמה התמחויות:
- ניהול השיווק
- ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני
- מערכות מידע
- מסלול בלוגיסטיקה ומערכות ימיות
נטלי ס. על תואר ראשון לימודי מנהל עסקים התמחות ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני מכללת רופין (31/01/2015)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
לימודים שלא צריך להפעיל הרבה את הלב. אבל הם כן מתעסקים באנשים. הלימודים קלים למי שיש לו ראש ריאלי.
האם המסלול עמד בציפיות
הלימודים אכן קלים לי. אני לומדת דברים חדשים.
מה רמת הלימודים
יש תרגולים בכל המקצועות הרלוונטים. המתרגלים עצמם מעולים, סבלניים ובקיעים בחומר. כמות התלמידים בכל קורס הוא שונה, לפי תוכן הקורס. יש פרקטיקה בחלק מהקורסים (ע"י עבודות יישומיות).
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להסתכל מה הקורסים בכל מוסד לימודים, לראות כמה מתוכם מעניינים אותך
ענבל ד. על תואר ראשון לימודי מנהל עסקים התמחות ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני מכללת רופין (26/01/2015)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
קרוב לאיזור בו המשפחה גרה, התוכנית נראתה מעניינת, מוסד עם שם טוב בשוק
האם המסלול עמד בציפיות
ציפיתי ליותר איזון בין הנושאים הריאלים להומנים, דבר שאכן קורה בשנה ב'. בשנה א' הריאלי גבר בצורה משמעותית על ההומני.
בנוסף, היו מספר מרצים שגם לאחר סקר הוראה לא הראו התייחסות להערות.
מה רמת הלימודים
מתרגלים- היו מתרגלים ברמה מאוד נמוכה, ואיתם, לפחות בשבילי, התרגול היה מיותר. רוב המתרגלים היו טובים, השקיעו, עזרו ונשארו שעות נוספות לתגבור