לראשונה בישראל מנוע חיפוש לימודים המאפשר לכם לדעת מה חושבים סטודנטים ובוגרים על התארים המעניינים אתכם
עמוד הבית > מנהל עסקים: איך מיישמים את מה שלמדתם בחיים האמיתיים

מנהל עסקים: איך מיישמים את מה שלמדתם בחיים האמיתיים

אתם תמיד לומדים בתחום העבודה שלכם. 

יש הרבה מצבים שעשויים ללמד אותך מידע חדש ומכריע שישפר את היכולות והידע הכללי שלך, בין אם אתם לומדים באופן רשמי על ידי קריאת מאמר או מחקר או במסגרת חינוכית כמו סמינר או כיתה מקוונת.


עם זאת, לימוד מידע ויישום שלו בחייך העסקיים, בין אם מדובר בחברת סטארטאפ, או כל עסק אחר, הם שני דברים שונים מאוד. 

ללא האחרון, ההכשרה שקיבלת תהיה חסרת תועלת, ולכן זה קריטי שתהיה לך תוכנית ליישם את מה שלמדת.


קבע את ה"למה" שלך

לגבי החזר ROI עסקי, למידה שאינה מיושמת היא בזבוז זמן. צריך לשקול את הבעיה הנוכחית שאתם מנסים לפתור לפני שמתחילים במחקר כלשהו. 

שאלו את השאלה האישית "מה מניע אותי ללמוד את הדברים שאני עושה"?


צרו מדדי למידה

לפני שמשתמשים בו ומממשים אותו ביעילות, לא באמת נרכשת מיומנות חדשה. 

לכן, פתחו מדד שיפור מותאם אישית עבור המיומנות שלכם. 

זו עשויה להיות פעילות חדשה לגמרי שחוזרת על עצמה או תרגול שהופסק. 

הגדירו את רמת המידה הבאה כדי להמשיך להשתפר כאשר זה הושלם.


בחרו את התכונות הטובות ביותר שלך

זה חיוני ליישם עקרונות מבוססי מחקר, כגון ניצול הכישורים שלך, כדי לתרגם את מה שלמדת לפעולות קונקרטיות. 

לכל אחד מאיתנו יש כישורים מיוחדים המאפשרים לנו לבצע את חובותינו בהצלחה ובסיפוק. 


השתמשו במיומנויות שלכם כדי להשיג את יעדי ה-SMART שלמדתם (חכמים, מדידים, ניתנים להשגה, מציאותיים ובזמן), והתכוננו להתקדם!


צרו תוכנית פעולה והעריכו את היעדים שלך.

עליך לטפח הרגלים על ידי יצירת תוכנית פעולה על מנת לחוות שינוי (קטן או עצום) כתוצאה מיישום הידע שצברת. 

הכל חייב קודם כל להטמע בהרגלים שלנו לפני שהוא אי פעם יוכל להפוך לחלק ממי שאנחנו. 

כדי לבסס אחריות ולעקוב אחר ההתקדמות שלך, עשה צעדים קטנים לקראת רפורמה על ידי כתיבה ורישום לדוגמא. 

כדי להצליח, ערכו ביקורות יומיות וקבעו יעדים סבירים.


חפשו מנטור

זה יכול להיות יחסית פשוט לפעמים ללמוד מיומנות חדשה. 

החלק הקשה הוא היישום. חפשו שותף או מנטור שעוברים את אותה הטמעת הכשרה כמוכם. 

כל אחד מהם יקח אחריות על התוצאות.

 יתרון נוסף של מנטור, זה העובדה והידיעה שיש לך מערכת תמיכה שאתה יכול לסמוך עליה בזמנים קשים.


צאו מהבית ואל תפחד לעשות כמה טעויות.

האימון מקנה אסטרטגיות להשגת מטרות, בדיוק כמו שעושה בית הספר. 

הלמידה, עם זאת, מגיעה דרך התנסות מעשית. 

כהמחשה, מחפשי עבודה צריכים לצאת לשוק, לבדוק את הנרטיב שלהם, לעסוק ברשת ולערוך ראיונות מידע. 

הגישה שלך, יעדי התעסוקה וההתאמה שלך יתגלו כולם באמצעות משוב והערכה עצמית. 

תלמד מהם ותנסה שוב אם אתה עושה טעויות.



אם אין לך פרדס, אז כסף לא גדל על העצים!


דרכים לגיוס כספים "למטרה טובה"

  • קבע מטרה.

  • קבע כמה כסף אתה צריך לגייס בתור התחלה. זה חיוני מכיוון שהוא מבהיר לתורמים פוטנציאליים כמה כסף אתה צריך לגייס למטרה הספציפית שלך.

  •  חשב את יעד הגיוס שלך בהתבסס על כל פירוט העלויות שלך מכיוון שאנשים מוכנים יותר לתרום כסף למטרה שצוינה בבירור. אם אתה מנסה לגייס כסף עבור ניתוח רפואי, למשל, אל תכלול רק את העלות הגבוהה של ההליך עצמו; בנוסף, כוללים עלויות נלוות כמו שכר שהוחמצו, שיקום, תרופות וציוד רפואי.

  • ספר את הסיפור שלך בצורה כנה. לבני אדם יש נטייה טבעית להגיב לסיפורים מרגשים. סיפורי גיוס כספים אישיים מסייעים ביצירת קשר רגשי בין הקורא לנמען, מה שעלול לגרום בסופו של דבר להגדלת התרומות. זו הסיבה שחשוב להיות אמיתי ככל האפשר לגבי הנסיבות שלך.

  • למה ישמש הכסף?

  • איך אתה מעורב בעניין?

  • כיצד הכספים שגויסו יסייעו לך או לאחרים?

  • מדוע המקבל דורש תרומה זו? 

  • כדי לשפר את האפשרות שמישהו יתרום, הקפד לכלול תשובות בסיסיות "מי, מה, איפה, מתי, למה ואיך". 

  • זכור כי המוטיבציה היא קריטית במיוחד כאשר מדובר בגיוס כספים.

  • צור כותרת מסקרנת שמתאימה לנרטיב שלך. 

  1. תחילה כתוב את נרטיב גיוס התרומות שלך, 

  2. ולאחר מכן תמצא כותרת משכנעת. זה יעזור לך לכלול את הסיפור שלך במשפט אחד בלתי נשכח. 

  3. כותרות הן קריטיות מכיוון שהן נותנות לקהל מושג לגבי מטרת הגיוס שלך. 

  4. כדי לעודד מבקרים ללחוץ ולתת, ודא שהוא משקף בבירור את מטרת האירוע שלך.

  5. עכשיו תתחילו בשיווק שיווק שיווק!





טיפים לגיוס כספים לחברת סטארטאפ 


כל עסק חדש מתחיל ברעיון


בפרט בסטארטאפ, הכסף ליצירה, יישום וביצוע של התוכנית, כמו גם לפתיחת עסק רווחי, נחוץ לעתים קרובות כדי להפוך את הרעיון הזה למציאות. 


הכסף שאתה משיג הוא שלב חשוב בקיומו של כל עסק מתחיל.


יש לה השפעה רבה על מבנה האחזקות של החברה, שוויה, המבנה הפיננסי, האסטרטגיה העסקית ותקופת הזמן שהיא תורשה לפעול לפני הגיוס הבא.


שלב זה בתהליך הסטארט-אפ עשוי להיות מאתגר עבור יזמים רבים שרק מתחילים את דרכם, ולא כל העסקים יצליחו לגייס כסף. 


עם זאת, הון הוא חובה עבור רוב בעלי העסקים הסטארט-אפיים, במיוחד אלה המחוברים לטכנולוגיה חדשה ומתקדמת.


מקורות ודרכים לגיוס כספים לחברת סטארטאפ 


  • בנקים. סטארטאפים יכולים ליהנות גם מהלוואות של חברות קטנות כדי להתחיל.

  • מענקים. מענקים ממשלתיים הם סכומי כסף המוענקים על ידי גוף שלטוני.

  • מימון המונים. גיוס כסף מהציבור, בעיקר דרך האינטרנט וערוצי המדיה החברתית.

  • מאיצים. מאיצי סטארט-אפים הם יוזמות שנועדו לספק שילוב של מזומנים, כיוון ואימון כדי לסייע לחברות להתעצב.

  • משקיעים ANGELS. משקיעים פרטיים מכונים בין חברות הסטראטאפ גם משקיעים ANGELS.




כל הזכויות שמורות לאתר הסטודנט © 2024