CMO (Chief Marketing Officer) או מנהל השיווק הראשי הוא תפקיד בכיר בהנהלת החברה האחראי על כל פעילויות השיווק, פיתוח המותג, וצמיחת ההכנסות. בעולם העסקי המודרני, ה-CMO מהווה חלק אינטגרלי מצוות ההנהלה הבכירה (C-Suite) לצד מנכ"ל (CEO), סמנכ"ל כספים (CFO), ומנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). תפקיד זה התפתח מעבר לניהול קמפיינים פרסומיים מסורתיים, והפך לתפקיד אסטרטגי המשלב הבנה עמוקה של נתונים,..
בחירה בתחום הפרסום והשיווק מתאימה במיוחד לאנשים יצירתיים. יש יתרון לבעלי חשיבה עסקית מפותחת ויכולת לראות את התמונה הגדולה. אלו שמתעניינים בהתנהגות צרכנים ובהשפעה על קהלי יעד ימצאו בתחום עניין רב. זה המקום לשלב בין הפסיכולוגיה של הצרכן לבין מקצוע דינאמי, בעל תוצאות מדידות. האנשים המתאימים ללימודי שיווק ופרסום הם אלה שמסוגלים לזהות טרנדים חברתיים ולהבין כיצד הם משפיעים על התנהגות צרכנית. חברות מכל..